Visszatérítési szabályzat

Visszaküldési és elállási szabályzat

Az Európai Unió és a magyar fogyasztóvédelmi jogszabályok értelmében a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései szerint.

Megrendelések lemondása és módosítása

A megrendelés leadásától számított 24 órán belül értesítenie kell minket, ha törölni szeretné a megrendelését, vagy módosítani a rendelés valamelyik paraméterét (dabaszám, szállítási cím, stb.). Ellenkező esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelését törölni vagy módosítani tudjuk.

Elállási nyilatkozat

14 napos, szigorú visszaküldési szabályzatunk van, ami azt jelenti, hogy a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül kérheti a visszaküldést, ha nem elégedett.

Az elállási jog gyakorlásához a Vásárlónak egyértelmű nyilatkozatot kell küldenie a flipto.hu@gmail.com címre, amely tartalmazza:

- a Vásárló nevét, címét,
- a megrendelés azonosítóját,
- a termék(ek) megnevezését,
- a telefonos elérhetőségét az egyeztetéshez,
- a visszatérítéshez szükséges bankszámlaszámot és számlatulajdonos nevét.

A nyilatkozat beérkezését követően a Szolgáltató felveszi a kapcsolatot a Vásárlóval a visszaküldés részleteinek egyeztetése céljából.
A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a visszaküldés feldolgozását csak akkor kezdje meg, ha a Vásárló elérhetőségei és a bankszámlaszám egyértelműen rendelkezésre állnak.

Visszaküldés feltételei

A visszaküldés feltétele, hogy a termék ne legyen a szükséges kipróbáláson túl használt állapotban, és lehetőség szerint az eredeti csomagolásban, a vásárlást igazoló bizonylattal (pl. számla vagy rendelési szám) együtt kerüljön visszaküldésre

Kérjük, ne küldje vissza a terméket előzetes egyeztetés nélkül, mert azt nem tudjuk automatikusan fogadni.

Visszaküldés költsége

A visszaküldés közvetlen költsége a Vásárlót terheli, kivéve, ha a visszaküldés oka hibás, sérült vagy tévesen küldött termék.

Az elállási jog alóli kivételek

Az elállási jog nem érvényesíthető az alábbi termékek esetén:

- romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző áruk,
- egyedi kérésre készült vagy személyre szabott termékek,
- higiéniai okokból nem visszaküldhető, bontott csomagolású termékek (pl.     kozmetikumok).

Hibás cím: Ha a vásárló helytelen címet ad meg, nem vállalunk felelősséget azért, ha a vásárló nem kapja meg a terméket. Ha a vásárló a megrendeléstől számított 24 órán belül értesít minket, akkor a termék kiszállítása előtt módosíthatjuk a címet.

Visszatérítés

A visszaküldött termék beérkezését és átvizsgálását követően e-mailben értesítjük a visszatérítés jóváhagyásáról.

A visszatérítés összege nem tartalmazza a szállítási díjat, kivéve, ha a termék sérült vagy hibás volt.

Amennyiben a vásárló sérült vagy hibás terméket kap, azonnal jelezze az ügyfélszolgálat felé a flipto.hu@gmail.com címen. A terméket térítésmentesen kicseréljük, vagy a vételárat visszatérítjük. A szállítási költséget ebben az esetben a webáruház viseli.

A jóváhagyott összeget kizárólag bankszámlára történő átutalással térítjük vissza legfeljebb 14 napon belül, a termék visszaérkezését követően.
Készpénzes visszafizetésre nincs lehetőség.
A banki feldolgozási időtől függően a jóváírás néhány nappal hosszabb időt is igénybe vehet.

További kérdés vagy probléma esetén keresse ügyflszolgálatunkat bizalommal: flipto.hu@gmail.com